Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K18a10r33e38l 31M33á49d67l84e

23. 7. 2016 22:31

Tak nevím, jestli jsou horší vyvalení turisti, kteří na tom stojí prvně v životě a netuší, kam je to zaveze, nebo frajírci z půjčoven, co seagwaye převáží přes pěší zónu asi mezi nějakými svými stanovišti, na jednom stojí, druhý táhnou za sebou a určitě přitom mají odpojený nějaký omezovač rychlosti.

9 0
možnosti
Foto

Co je to PĚŠÍ ZÓNA, tedy i chodníky?Asi jak pro koho, žeRv Mimo invalidů na vozíku tam nemá jiný dopr. prostředek než VLASTNÍ NOHY co dělat!!

13 1
možnosti
PH

Já jsem cyklostezky na pěších zónách neznačil.

0 4
možnosti
JL

Bohužel v centru Prahy pár závažných nehod bylo.

6 0
možnosti
PH

To mě mrzí, ale na plošný zákaz to nevidím. Zajímavé je, že všichni mají zážitky a já, který jsem tam pečený vařený, tak jsem nic neviděl.

0 3
možnosti
DN

Spoustu lidí přijde o práci.... Děláte si z nás legraci? Kolik lidí se živí půjčování nebo prodejem Segwayeí? Malichernosti tady teď řešíte Vy.

10 1
možnosti
Foto

Vy se tím neživíte, takže vám je to jedno. Jenže proč brát svobodu v tomto podnikání jiným lidem? Každým dnem přicházíme o kousíčky svobody. Podívejte se po dalších kouscích ztracené svobody kolem sebe, i když si pamatujte, že nikdo nemůže během svého života najít všechny kousky. Nejdůležitější pro každého z nás není svoboda, kterou ztratil on sám, ale svoboda, kterou ztratil někdo jiný, někdo, kdo by pro nás mohl udělat něco užitečného. Svobodu pro tohoto neznámého můžeme zajistit jen tak, že ji zajistíme všem.

6 6
možnosti

jak je to v zahraničí? Jezdí třeba v centru Vídně, ˇŘíma, v Benátkách atd.?

2 0
možnosti
MK

Mizivé procento,zanedbatelné......

1 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 814x
Píši příspěvky o liberální politice, počasí a globálním oteplování. Spravuji fb. stránku Počasí a klima.